25.11. Pikkujoulu Laulutalolla Joensuussa

Su 25.11.2018 klo 12:00 vietämme yhdistyksen pikkujoulua Laulutalolla, Joensuussa osoitteessa Kauppakatu 51. Ravintola Sulo vastaa pikkujouluateriasta, jonka hinta on 34 euroa aikuisilta ja 17 euroa 4–15 -vuotiailta lapsilta. Perinteisiin arpajaisiin otamme mielellämme vastaan arpajaisvoittoja (esimerkiksi käsitöitä, leivonnaisia, hilloja, kynttilöitä). Lyseon peruskoulun musiikkiluokkalaiset johdattelevat meidät jouluisiin tunnelmiin ja joulupukkikin vierailee tuttuun tapaan, joten halutessanne voitte tuoda mukananne pienen pikkujoululahjan – ’ken lahjan antaa, hän lahjan saa’.

Sitovat ilmoittautumiset Heljä Tolvaselle su 18.11.2018 mennessä joko sähköpostitse helja.tolvanen(at)elisanet.fi tai puhelimitse iltaisin ja viikonloppuisin tai tekstiviestillä p. 040 7528 475. Ilmoittakaa samassa yhteydessä erityisruokavaliot. Maksu maksetaan viimeistään su 18.11. yhdistyksen tilille P-K:n osuuspankki FI 36 5770 0520 0113 44. Viestikenttään kirjoitetaan ’pikkujoulu’ ja osallistujan nimi/osallistujien nimet.