Kevään 2018 Hollannin matka

Ilmoittautuminen päättynyt!

Puutarhayhdistys järjestää keväällä 2018 puutarhamatka Hollantiin 12.-15.4.2018 (to-su).

Matkan hinta 1065 euroa. Hinta sisältää lennot Joensuu-Helsinki-Amsterdam-Helsinki-Joensuu, majoituksen RHO Hotel Amsterdamissa***, 2-hengen huoneissa mukavuuksin (1-hh lisämaksu 198 €/3 yötä) aamupalat, yhden lounaan tai päivällisen/pv, suomalaisen oppaan palvelut Amsterdamissa ja vierailukohteissa to, pe ja su. Hinta Helsingistä lähteville 945 euroa.

Matkalle mukaan passi tai EU-henkilötodistus. Lentoyhtiötä varten tarvitaan virallinen nimi.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 9.2.2018 sähköpostilla anja.m.i.turunen(at)gmail.com tai puhelimitse iltaisin tai viikonloppuisin 050 4351537. Matkan hinta maksetaan viimeistään 9.2.2018 yhdistyksen tilille P-K:n osuuspankki FI36 5770 0520 0113 44. Viestikenttään kirjoitetaan osallistujan nimi/osallistujien nimet ja ’Hollannin matka’. Muista ilmoittaa ruokavalioista.

Matkaohjelma to-su

Torstaina 12.4.

• de Tuinen van Appeltern puutarhapuisto, 23 hehtaarin puistossa voit tutustua yli 200 mallipuutarhaan. Aluksi opastettu kierros, sen jälkeen voit kierrellä itsenäisesti. Yhteinen lounas puiston ravintolassa.
  • Kaupunkikierros Amsterdamissa, jossa voimme ihastella romanttisia kanavia sekä vanhoja rakennuksia päätykoristeluineen.

Perjantaina 13.4.

• Aalmeerissa tutustutaan maailman suurimpaan kukkien huutokauppaan. Yhteinen lounas Aalmeer/Keukenhof lähistöllä.
  • Keukenhofin 28 hehtaarin kukkapuisto. Puistoon on istutettu miljoonia kukkasipuleita. Puiston ohella tulppaanipeltojen väriloistoa nähdään maaseudulla ajettaessa.

Lauantaina 14.4.

• Vapaapäivä Amsterdamissa. Voit kiertää kaupungin museoita esim. Van Gogh –museossa os. Paulus Potterstraat 7, Anne Frankin museossa os. Prinsengracht 267 tai käydä kasvitieteellisessä puutarhassa Hortus Botanicus, botanical garden in Amsterdam Plantage Middenlaan 2a , kirkoissa, kanavaristeilyllä tai tehdä ostoksia. Liput kannattaa ostaa etukäteen, ettei tarvitse jonottaa lippumyymälöissä. Yhteinen päivällinen hotellin lähellä olevassa ravintolassa.

Sunnuntaina 15.4.

• Hoogenraad Plants (pensaita, puita ja perennoja, ulko- ja ”tunnelikasvatusta2)
  • Yhteinen lounas ennen lentokentälle menoa.
  • Klo 16.00 kuljetus Schipholin lentoasemalle ja paluumatka Helsinki-Joensuu.

Linkkejä hotelliin ja vierailukohteisiin

Matkan järjestelyissä noudatetaan MatkaMainio-matkatoimiston valmismatkaehtoja.

Oikeudet mahdollisiin ohjelman muutoksiin pidätetään.