La 27.4.2019 klo 9:00–16:00 Koivunoksista pihasomisteiksi

La 27.4.2019 klo 9:00–16:00 Koivunoksista pihasomisteiksi, Joensuu

Marjatta Sivonen opastaa, miten koivunoksista voi tehdä vaikkapa amppelin, linnun tai ovikoristeen. Ideoinnin avuksi voi yhdistyksemme facebook-sivuilta käydä katsomassa Marjatan tekemiä töitä. Kurssille mahtuu 10 henkilöä. Kurssimaksu on 20 euroa, johon sisältyvät opetus ja materiaalit. Kurssilaiset voivat ottaa mukaansa pienet oksasakset ja sivuleikkurit metallilangan leikkaamiseen. Käsineet ja vaatetus kannattaa varata sään mukaan, sillä kurssi pidetään ulkotiloissa. Sateen sattuessa pihasta löytyy kattoa pään päälle. Marjatta tarjoaa kahvit, mutta muuten otetaan omat eväät mukaan. Kurssille ilmoittaudutaan sitovasti to 18.4.2019 mennessä Marjatalle joko puhelimitse p. 050 5280 954 tai sähköpostitse leenamarja25(at)luukku.com. Etukäteisvalmisteluihin liittyen kannattaa jo ilmoittautumisen yhteydessä kertoa Marjatalle, mitä on ajatellut päivän aikana tehdä. Ilmoittautuminen vahvistetaan maksamalla kurssimaksu 20 euroa viimeistään to 18.4. yhdistyksen tilille P-K:n osuuspankki FI36 5770 0520 0113 44, viestikenttään merkintä ’pihasomisteet’ ja osallistujan nimi.