Koronaviruksen aiheuttamat muutokset

Hyvät puutarhayhdistyksen jäsenet!

Koronaviruksen jatkaessa etenemistään on meidänkin syytä tehdä muutoksia tulevan kevään ja kesän ohjelmaamme. Maanantaille 6.4.2020 suunniteltu ‘Karjalan kasviaarteet’ -esitelmä on peruttu. Alustavasti olemme sopineet sen siirtämisestä tulevalle syksylle. Tästä viestittelemme tarkemmin seuraavassa jäsenkirjeessämme elokuussa.
Ruusujen aikaan -puutarhamatka Visbyhyn joudutaan valitettavasti perumaan. Matkanjärjestäjän ehtojen mukaan matka on mahdollista peruuttaa kuluttomasti tämän viikon aikana, ja ajattelemme, että tässä tilanteessa on viisautta toimia varman päälle. Suunnitelmissamme on kuitenkin toteuttaa matka ensi vuonna. Kesälle suunniteltujen piha- ja puistokävelyjen toteutumisesta viestitämme lähempänä.
Helsingin seudulle suuntautuvan kulttuuri- ja puutarhamatkan ‘Historian havinaa ja uusia tuulia’ viimeinen ilmoittautumispäivä on ke 10.6., joten sen osalta voimme jäädä vielä seuraamaan tilannetta. Palaamme asiaan viimeistään toukokuussa.
Kainuun puutarhahelmet -matkan viimeinen ilmoittautumispäivä on 12.7., joten siihen liittyen palaamme viimeistään kesäkuussa.
Jos teille tulee kysyttävää em. tapahtumiin liittyen, niin pyydämme ystävällisesti olemaan yhteyksissä siihen hallituksen jäseneen, joka ottaa vastaan ko. retkelle/matkalle ilmoittautumiset tai on nimetty muutoin tapahtuman vastuuhenkilöksi. Nämä tiedot löytyvät jäsenkirjeestämme.
Toivomme teille kaikille voimia tähän poikkeustilanteeseen!
P-K:n puutarhayhdistyksen hallitus